4 december 2014

Challenge 118

Welkom allemaal bij challenge 118.

Blij dat jullie allemaal weer meegedaan hebben met onze challenge.
Wij krijgen ook zoveel inspiratie van al jullie prachtige creaties.
Dank je wel allemaal!

Nu naar de nieuwe challenge 118 en die is bedacht door Marleen en luidt als volgt:  
Maak een label met Marianne Design stempel/afbeelding en verder zoveel mogelijk MDesign materialen. 
Afmeting minimaal 8 x 16 cm)
Veel succes en we hopen dat jullie allemaal weer mee doen!

Er zijn weer mooie voorbeelden gemaakt door het team en onze gastdesigner en wij hopen dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen. Je kunt met deze challenge meedoen tot 17 december 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 117): 33 Marcella

  De winnaar van de 2e prijs (challenge 117): 30 Afke

Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars van challenge 117 mogen deze button op hun blog zetten.



Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 2 Chantal
Wil je contact met ons opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 118) die je kunt winnen:

De 2e prijs (challenge 118) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

For all the fans worldwide to read the blog in English or other language use the translator at the top.

Voorbeelden challenge 118
Gastdesigner Frosien

Designteam
Marleen

Ellie

Boukje
Mieke

Wybrich

Anita


Yvonne

Thea


11 opmerkingen:

  1. Marcella en Afke: gefeliciteerd !!!
    Chantal:zet 'm op, je kunt het !!!
    Wat een leuke nieuwe challenge, hier kan je alle kanten mee op.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige labels dames, ze zien er allemaal leuk uit, en leuk dat ik gastdesigner bij jullie mocht zijn, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames van harte gefeliciteerd met jullie dik verdiende prijs! Prachtige creaties :) Het team en Frosien hebben prachtige voorbeelden gemaakt zeg! En wat ziet mijn oog? Ik als gastdesigner? Dank jullie wel voor deze eer! Dit is voor mij ook een ontzettend leuke prijs :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Dames.

    Super leuke opdracht weer, hele mooie voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames!
    Leuk Chantal dat je gastdesigner mag zijn.
    Het team heeft weer leuke voorbeelden gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wohhhh wat super leuk .
    Bedankt
    Afke en Chantal ook gefeliciteerd .
    De nieuwe Challenge is ook weer erg leuk .
    Er er zijn weer hele mooie voorbeelden gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat leuk dat ik heb gewonnen! En ook Marcella en Chantal gefeliciteerd! Deze nieuwe challenge vind ik ook erg leuk! Het team heeft weerhele mooie voorbeelden gemaakt!
    Hartelijke groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames en veel plezier met jullie prijzen.

    Ik ga mijn best doen ook weer mee te doen!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi
    super leuke challenge
    ik ga doe weer mee hoor!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige labels zijn er gemaakt door het DT team.
    Mooie inspiratie! Ook ik heb net mijn label klaar een geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag dat ik de 2e prijs heb gewonnen bij challenge 118, super leuk ben er zeer blij mee!
    Gr Emmy

    BeantwoordenVerwijderen