8 mei 2014

Challenge 104

Welkom bij challenge 104.
Dank jullie wel voor al die prachtige creaties in geel/groen! Challenge 104 is bedacht door Anita en is: Een moederdagkaart met bloemen(plaatje) of stempel met bloemen (mag ook cute stempel zijn als er maar bloemen op staan). Gebruik wel materialen van Marianne Design! 

Er zijn weer mooie voorbeelden gemaakt door het team en wij hopen dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen. Je kunt met deze challenge meedoen tot 21 mei 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht (niet je hele blog).Veel succes en wij hopen weer veel mooie creaties van jullie te zien! 

De winnaar van de 1e prijs: (challenge 103) 6 Janie
De winnaar van de 2e prijs: (challenge 104) 25 Linda

Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.
De winnaars van challenge 103 mogen deze button op hun blog zetten:


Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 7 Gaby
Wil je contact met ons opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De eerste prijs (challenge 104) die je kunt winnen:

De tweede prijs (challenge 104) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.

For all the fans worldwide to read the blog in English or other language use the translator at the top.

Voorbeelden challenge 104
Gastdesigner Anita

Designteam:
 Anita

Ellie

Boukje

Jen

Jolanda

Yvonne

Marleen

Mieke

Thea
 
Wybrich

10 opmerkingen:

  1. Zie toch net dat ik met mijn kaartje de 2e prijs heb gewonnen, hoe leuk is dit, ik heb een mailtje gestuurd.
    Hartelijk bedankt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Linda en Janie, van harte gefeliciteerd met jullie ereplaats en prijs!
    De nieuwe challenge is weer een leuke uitdaging, dat er maar veel moeders blij gemaakt gaan worden met een mooie kaart.
    Ik wens Gaby veel plezier toe als Gastdesigner, super leuk hoor.

    Groetjes Janneke Vink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke challenge! Mooie voorbeelden gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeelden. Wat leuk dat ik gastdesigner mag zijn, ik heb een mailtje gestuurd...
    De nieuwe challenge is ook leuk, mijn kaartje komt z.s.m...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo.Leuke uitdaging. de voorbeeldkaarten zijn weer erg leuk. Bloemen zijn altijd mooi op een kaart. Ik heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje geplaatst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi IK heb mijn kaart ook geplaatst lijkt op die van mijn moeder maar toch weer heel anders. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge met mooie voorbeeldkaarten. Ik doe ook weer eens mee.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge, mijn moederdagkaart geplaatst. Ik ga ook meedoen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Net mijn kaartje geplaatst voor de moederdagchallenge. Wat verdelen jullie weer fantastische prijzen, super! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen